Pokoloruj mój świat...

Szukaj na tym blogu

sobota, 26 stycznia 2013

Znowu zaszalałam ;-)

Witajcie.

Na nową torebkę chorowałam już dobrych kilka miesięcy, jednak zawsze coś wyskakiwało, że nie mogłam sobie na nią pozwolić.
Dziś jednak nie odpuściłam.
Od rana miałam kiepski dzień a nic tak nie poprawia kobiecie humoru jak jakiś choćby drobny zakup.
Tak więc popołudniu wyruszyłam na łowy w poszukiwaniu torebki.
Znalazłam taką i to ona wróciła ze mną do domu



Torebkę kupiłam w Reserved. Była przeceniona ze 119zł
na 89,99zł.

Przy okazji wzięłam też zwykły sweterek, przeceniony z 59,99zł na 29,99zł.
Z tyłu lekko dłuższy niż z przodu.
Żadna rewelacja, ale na codzień, do pracy myślę, że całkiem ok.



No i dwa produkty pierwszej potrzeby




Ot, taki mały haul :-)

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Przepiękna torebka :) Ja też ostatnio chorowałam :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta torba :) Za mną też ostatnio chodzą takie większe. Ale moja największa miłość to małe listonoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka, tego nigdy za wiele w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi też przydałaby się nowa torebka:P:P mogłabym mieć ich pełno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna jest ta torebka!!!! nie wiem jak u Ciebie ale u mnie dzisiaj po chyba 3 tygodniach normalnie dodalam zdjecia do posta... samo sie naprawilo :))) a jak u Ciebie ????? nadal dodajesz przez html???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha też mi się naprawiło i te ostatnie dwa posty dodałam już normalnie :-)

      Usuń
  6. Świetna ta torebka :) też ostatnio zaszalałam w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również podoba się torba. zapraszam do mnie http://confines5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka! Takie są najlepsze, do wszystkiego pasują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna torebeczka, a sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna torebka, ostatnio kupiłam sobie podobną torebki w domodi.pl ale ta Twoja zdecydowanie bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń