Pokoloruj mój świat...

Szukaj na tym blogu

środa, 10 października 2012

New Phone

Jeszcze pochwalę się Wam moim nowym fonem :-)
W końcu się doczekałam.

Przedstawiam Wam mojego HTC One.
Cieszę się, że mam nowy telefon, bo poprzedni już mnie dołował.





Przepraszam, za jakość zdjęć.


Fotka zaczerpnięta ze strony http://pclab.pl/news48978.html


Jeszcze go całego nie ogarnęłam, więc wciąż się nim jaram hehe
Oczywiście z moim odwiecznym pechem musiałam swoje przejść, więc dopiero od wczoraj mi działa, mimo, że umowę podpisywałam w sobotę. Także od soboty czekałam, aż łaskawie odblokują mi sieć.
Szlag mnie trafiał i kiedy już czerwona z wściekłości i z pięknie ułożonym odpowiednim tekstem byłam w drodze do salony, stał się CUD i telefon do mnie przemówił ;-)
No i jak na razie jest ok.

:-D

3 komentarze: