Pokoloruj mój świat...

Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 września 2012

MARION

Witajcie po przerwie :-)

W piątek przyszła do mnie paczuszka od Marion.
Ależ było to miłe zakończenie tygodnia.
Chciałam tu bardzo podziękować pani Joannie Bizewskiej-Stasiewicz, z którą kontaktowałam się mailowo.

Przyszło do mnie kilka kosmetyków do przetestowania.
Same zobaczcie co dostałam:



Jestem bardzo ciekawa tego micela. Swoją drogą, nie wiedziałam, że Marion ma płyny micelarne; w ogóle firma kojarzyła mi się głównie z kosmetykami do włosów.
Powoli kończy mi się płyn z Eveline i zacznę testować ten.

Żel, jak na razie tylko wąchałam :-) Pachnie delikatnie, całkiem przyjemnie.


Jedwabiu miałam okazję użyć już dzisiaj. Nałożyłam go na wilgotne włosy. Za wiele Wam jeszcze nie mogę powiedzieć, ale włoski ładnie mi się po nim rozczesały i są mięciutkie.


Tego produktu również jestem bardzo ciekawa. Właśnie siedzę z nałożonym preparatem. Jest to tłusta oliwka. Fajna forma aplikacji, dzięki pompeczce łatwo można wycisnąć potrzebną kropelkę. Pachnie ładnie, tak samo jak odżywka do włosów w sprayu z olejkiem arganowym tej samej firmy.


W paczce była też maseczka do włosów, trio do twarzy: peeling enzymatyczny, serum i maska.

Znalazłam też dwie maseczki do twarzy.

Miałyście któryś z tych produktów?
A może jest coś firmy MARION, co mi jeszcze polecicie?
Ja jeszcze będę poszukiwać octowo-malinowej płukanki
do włosów.

Pozdrawiam,
Iza

7 komentarzy:

  1. Ja mam w szufladzie tę drugą maseczkę do twarzy, czeka na swoją kolej :) Ciekawa jestem jak ten olejek na dłonie. Gratuluje współpracy i miłego zużywania tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten eliksir do pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam okazji próbować kosmetyków marion - życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, czekam na recenzje :) ciekawi mnie ten płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling do ciała mnie zawiodł... zapachu praktycznie nie czuje i ogolnie jestem na nie;/ ale moze tobie sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz koniecznie jak Ci sie spodobały maseczki, mam teraz jakąś maseczkową manię ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Natura Silk - uwielbiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń