Pokoloruj mój świat...

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 czerwca 2012

"Droga utraconej niewinności"

Witajcie!


                                (bardzo przepraszam za jakość zdjęcia, ale aparat jakoś nie chce ze mną współpracować)

Dziś zupełnie niekosmetycznie. Chciałam Wam przedstawić książkę, którą właśnie skończyłam czytać.
Chodzi o książkę autorki Somaly Mam "Droga utraconej niewinności".
Jest to autobiografia kobiety mieszkającej w Kambodży, zmuszonej do prostytucji.
Byłam wstrząśnięta czytając tą historię. Nie zdawałam sobie sprawy jak kobiety, ba, małe dziewczynki traktowane są w tamtych rejonach. Dziewczynki (już nawet 5-,6-letnie) są porywane przez mafiosów, a nawet, co najgorsze, sprzedawane przez własnych rodziców do domów publicznych. To co tam przechodzą to piekło na ziemi. Czytając nie da się nie uronić chociażby jednej łzy. Te dzieci już do końca życia mają problemy psychiczne, zdrowotne... 10 letnie dziewczynki umierają na AIDS.
Książka dla ludzi o mocnych nerwach, ale myślę, że warto przeczytać. Myślę, że każdy powinien dowiedzieć się co tam się dzieje i jakie to bezkarne. Cały tamten świat jest skorumpowany i nie można liczyć na nikogo. A jednak Somaly zdecydowała się, mimo wszystko, pomóc dzieciom, które tak jak ona kiedyś muszą sprzedawać swoje ciało.
Czytaliście? Jeśli tak, co o niej sądzicie?


Mormyszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz